Шлях Каг’ю, як і будь-який інший буддійський шлях, починається з так званих «чотирьох думок»: про дорогоцінне людське народження, про непостійність, про закон причини та наслідків, і про вищу радість Просвітлення. Ці міркування поступово спрямовують наш ум на дійсні, позачасові цінності, які можуть бути джерелом позачасового щастя.
Що ж це за цінності? По-перше, це Будда – справжній стан нашого ума. По-друге, Вчення, яке веде нас до цього стану. По-третє, Сангха – друзі та помічники на шляху. І, найголовніше, Лама – Вчитель, який поєднує у собі всі три аспекти і дає нам безпосередній зв’язок із Просвітленням. Ми приймаємо Прихисток у цих цінностях та повністю на них покладаємось.
Нове усвідомлене ставлення до життя необхідно закріпити практикою медитації. Тільки завдяки медитації ми зможемо справді змінитися, тому що закоренілі звички та нерозумні ідеї надто сильні, і теорія без практики нам навряд чи допоможе.
Для тих, хто практикує Каг’ю є три шляхи. Для першого потрібна підготовка, для двох інших – вона бажана, але не обов’язкова. Підготовка складається із виконання медитації «Прихисток», завдяки якій практикуючий ближче знайомиться з його основними аспектами. Після цього виконуються чотири медитації так званого «Ньондро», що в перекладі з тибетської означає «Основні вправи».
Закінчивши основні вправи, ми можемо сміливо рухатися далі в будь-якому з трьох напрямків. І перший шлях, «Шлях вправних засобів», який вимагає такої підготовки. Тут ми вчимося працювати з просвітленими енергіями в нашому тілі, пробуджуємо переживання необумовленої радості, а потім пізнаємо їхню невіддільність від простору.
Другий шлях, “Шлях глибокого бачення”, задіює усвідомлення. Він полягає в тому, що ми заспокоюємо ум, при цьому звільняючи його від зусиль, що сприяє прояву властивої йому інтуїтивної мудрості.
Головний шлях для практикуючих Каг’ю – “Шлях ототожнення” (на санскриті “Гуру-йога”). Суть цього шляху – медитація на Ламу. Завдяки відданості та здатності бачити Ламу як Будду розкриваються дорогоцінні якості нашого ума, і ми все більше ототожнюємося з досконалим станом Лами.